.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قطعه سازان مازندران 500 میلیارد ریال مطالبه دارند

عضو شورای مرکزی خانه صنعت و معدن کشور با اعلام اینکه قطعه سازان مازندران در نوع خود در کشور بی نظیر هستند، گفت: قطعه سازان مازندران 500 میلیارد ریال از خودروسازان کشور مطالبه دارند.
خبر

به گزارش
شمال نیوز به نقل از فارس، داریوش هندویی در جلسه تشکلهای صنعتی و معدنی مازندران با حضور اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: نیاز تسهیلاتی تولید کنندگان قطعات خودرو در مازندران در صورت دریافت مطالبات به حداقل خواهد رسید.

رئیس خانه صنعت و معدن مازندران خواستار رسیدگی به این مشکل از سوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شد و گفت: دریای خزر دارای معادن عظیمی است و کمیسیون صنایع و معادن مجلس باید در خصوص استخراج آن برنامه ریزی کنند.

عضو شورای مرکزی خانه صنعت و معدن کشور با بیان اینکه وزارت امور اقتصادی و دارایی بیشتر در حوزه دارایی فعالیت می کند و نه در حوزه کار و اقتصاد اظهار داشت: مازندران دارای پتانسیل های فراوانی از جمله دریای خزر است.

رئیس سازمان صنایع و معادن مازندران نیز با اشاره به اینکه در دوهه گذشته به دلیل عدم تعادل کشاورزی و صنعت موضوع توسعه صنعتی مازندران عقب افتاده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو هزار و 873 واحد صنعتی فعال در استان وجود دارد و به زودی نیز عملیات اجرایی احداث کارخانه کک سازی سوادکوه با 300 میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

مرتضی هاشم پور خواستار پر رنگ شدن جایگاه توسعه صنعتی مازندران در برنامه پنجم توسعه و استراتژی های توسعه صنعتی کشور شد و افزود: سهم صنعت استان ازمنابع بانکی 35 درصد است که در سال گذشته 33 درصد پیش بینی شد اما تنها 7/15 درصد محقق شد و بقیه اعتبارات صنعتی در دیگر حوزه ها هزینه شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.